آخرین عناوین

دوشنبه 22 خرداد 1402-8:39 کد خبر:119815

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

انتصاب رئیس و اعضای ستاد انتخابات مازندران

استاندار مازندران در طی احکامی، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر،سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران طی احکامی؛ اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را منصوب کرد.

 براساس این گزارش، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

سید محمود حسینی پور با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه با شکوه تر این دوره از انتخابات، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرآیند انتخابات از جمله وظایف و ماموریت های خطیری است که انتظار می رود با هماهنگی لازم و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام شود.

حسینی پور، در حکم رئیس ستاد انتخابات مازندران، تاکید کرد: کلیه معاونین، مدیران و روسای سازمان های وابسته، فرمانداری ها و بخشداری ها می بایست همکاری لازم را با جنابعالی مبذول نمایند.

گفتنی است براساس احکام صادره، همچنین امید محبی به عنوان عضو و رئیس کمیته پشتیبانی و مالی، اسماعیل مهرافزا، رئیس هیئت بازرسی انتخابات، علی مراد مهدوی فر، رئیس کمیته سیاسی امنیتی و انتظامی، مرتضی حسینی رئیس کمیته حراست و استعلامات، مرتضی نوربخش، رئیس کمیته اطلاع رسانی، حسین شهابیان، رئیس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، به عنوان عضو ستاد انتخابات استان مازندران منصوب شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :