آخرین عناوین

يکشنبه 21 خرداد 1402-10:11 کد خبر:119789

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

بارش‌های رگباری مهمان ارتفاعات مازندران

معاون هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر امروز در ساعات عصر شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده در استان هستیم که به‌صورت محلی و نقطه‌ای در برخی مناطق استان شدید باشد.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران صبح امروز درباره پیش‌بینی وضعیت هوا، اظهار کرد: بعد از بارندگی طی روزهای گذشته، از بعدازظهر روز گذشته جو پایداری در آسمان مازندران مستقر شد.

براساس این گزارش، وی افزود: بعدازظهر امروز به ‌دلیل عبور موج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم در ساعات بعدازظهر شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده در استان باشیم که به‌ صورت محلی و نقطه‌ای در برخی مناطق استان شدید باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: این وضعیت تا اوایل شب ابری همراه با رگبار‌های پراکنده  بویژه در ارتفاعات  پیش‌بینی می‌شود.

اسدی هشدار داد: بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، مسیل‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است که ضرورت دارد هشدارها جدی گرفته شود.

وی یادآور شد: با توجه به بارش‌های رگباری در ارتفاعات استان، شهروندان و دامداران از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: روز دوشنبه تا پنج‌شنبه آسمان مازندران غالبا صاف تا نیمه‌ابری است اما با توجه به شرایط فصلی احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، پایان هفته شرایط برای بارش‌های پراکنده مهیاتر است که جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی درباره وضعیت دمای هوای استان، گفت: طی روزهای پیش‌رو افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

به گزارش خزرتیترخبر، معاون هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز به ‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :