آخرین عناوین

شنبه 20 خرداد 1402-19:31 کد خبر:119772

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۱۲ میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مامور قلابی که به بهانه فروش حواله خودرو ۱۲ میلیارد ریال از ۲۶ نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، مفخمی گفت: این فرد در شبکه‌های اجتماعی ضمن معرفی خود به عنوان مامور ستاد فرماندهی انتظامی استان، قصد کلاهبرداری از شهروندان را در پوشش فروش حواله خودرو با قیمت دولتی داشت.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب ماموران پلیس فتا را داشت که با هوشیاری کارشناسان روبه رو با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود.

وی با بیان اینکه متهم در اعترافات خود به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۶ شهروند مازندرانی اعتراف کرد، ادامه داد: مبالغ کلاهبرداری شده تا این لحظه ۱۲ میلیارد ریال برآورد گردیده است که متهم کل این مبلغ را به صورت گسترده در حوزه خرید وفروش طلا داشته است.

به گزارش خزرتیترخبر، سردار مفخمی گفت: باکسانی که با غصب عنوان پلیس، قصد اخاذی از مردم را داشته باشند به‌شدت برخورد خواهیم کرد، چراکه این افراد سودجو علاوه بر اجرای نیات شوم خود، بی‌اعتمادی به پلیس را در بین شهروندان به وجود می‌آورند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :