آخرین عناوین

دوشنبه 15 خرداد 1402-19:44 کد خبر:119676

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران رفتنی شد:

خداحافظی زود هنگام مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران!!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، با انتشار یک استوری در اینستاگرام از این مسند خداحافظی کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، با انتشار یک استوری در اینستاگرام از این مسند خداحافظی کرد.

براساس این گزارش، جوادی با انتشار این استوری در اینستاگرام ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر از مسند مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران خداحافظی کرد.

وی متن استعفای خود را با این شعر آغاز کرد که

ما را رها کنید در این رنج بی حساب

با قلب پاره پاره و با سینه‌ای کباب

عمری گذشت در غم هجران روی دوست

مرغم درون آتش و ماهی برون آب ...

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان این متن آورده است:هنرمندان عزیز مازندران هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی شاخص ترینند، شخصیت‌هایی در این استان پرورش یافته اند که همیشه سر زبان‌ها بوده، هستند و خواهند بود خیل عظیم داشته‌های ارزشمند در این عرصه غرور آفرین است از محضر تک تک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ضمن عذر تقصیر مرخص می‌شوم و آرزوی بهترین‌ها را برای این بهترین‌ها از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

به گزارش خزرتیترخبر، حسین جوادی متولد سال ۱۳۴۶ و دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات که معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل، مدیر تولید و تامین شبکه تهران، دبیر کارگروه نویسندگان صدای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه مدیریتی داشت از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معارفه شده بود.

پیش از او عباس زارع عهده دار این مسئولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :