آخرین عناوین

شنبه 13 خرداد 1402-17:27 کد خبر:119635

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

باند مسلحانه سرقت در ساری منهدم شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند مسلحانه پنج نفره سرقت احشام و منزل با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مرتضی میرزایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای شهرستان ساری، رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مازندران با تلاش شبانه روزی و اقدامات علمی، فنی و اطلاعاتی موفق شدند باند ۵ نفره ای از سارقان احشام و منزل را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفی گاهشان به همراه سلاح های سرد و گرم دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت احشام، منزل و اماکن اعتراف کردند و مقادیری قابل توجه وسایل منزل و احشام سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد، تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، سردار میرزایی خاطر نشان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم و از شهروندان خواست هرگونه اخبار در این رابطه را از طریق۱۱۰جهت بررسی به پلیس اطلاع رسانی کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :