آخرین عناوین

سه شنبه 2 خرداد 1402-9:36 کد خبر:119431

چشم ستاد تنظیم بازار روشن:

افزایش قیمت خودسرانه و غیرقانونی لبنیات از سوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی‌!

انجمن صنایع فراورده‌های لبنی در حالی ‌که ستاد تنظیم بازار هنوز درباره لبنیات اعلام قیمت نکرده است در نامه‌ای به اعضای خود اجازه افزایش قیمت این نوع کالاها را صادر کرد!


به گزارش خزرتیترخبر، دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی دیروز در نامه‌ای به اعضای خود نوشت: با وجود مکاتبات مکرر با دولت، کماکان قیمت سه قلم کالای لبنی از سوی دولت مشخص نشده است بنابراین واحدهای عضو برای خرید شیرخام به قیمت جدید و اصلاح قیمت محصولات لبنی برپایه نرخ جدید شیر خام، خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران در نامه‌ای به شرکت‌های عضو انجمن صنفی صنایع فرآورده‌های لبنی ایران اعلام کرده است که از امروز (دیروز) اول خرداد، نرخ شیر خام دامداران را بر اساس قیمت اعلام شده از سوی شورای قیمت‌گذاری خریداری کرده و متناسب با آن قیمت‌های جدید لبنیات را تعیین کنند.

گفتنی است صنایع لبنی درباره قیمت لبنیات هفته گذشته نامه به معاون اول رئیس‌جمهور نوشتند اما هنوز ستاد تنظیم بازار در این باره اعلام قیمت نکرده است.

به گزارش خزرتیترخبر، در واقع انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی در حالی ‌که ستاد تنظیم بازار هنوز درباره لبنیات اعلام قیمت نکرده است در اقدامی خودسرانه و غیرقانونی و در نامه‌ای به اعضای خود اجازه افزایش قیمت این نوع کالاها را صادر کرد!/بلاغ

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :