آخرین عناوین

دوشنبه 1 خرداد 1402-11:43 کد خبر:119411

صبح امروز رخ داد:

آتش سوزی گسترده واحدهای تجاری بابل

آتش سوزی گسترده واحدهای تجاری که صبح امروز دوشنبه در بابل رخ داد با تلاش چند ساعته ماموران آتش نشانی اطفا شد.


به گزارش خزرتیترخبر، حادثه آتش سوزی صبحگاهی پنج واحد تجاری واقع در کمربندی_غربی، چهارراه امیرکبیر در حدود چهار امروز دوشنبه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستادفرماندهی وکنترل عملیات سازمان اعلام شد.

براساس این گزارش، بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاه های یک، ۲، سه و چهار و ۶ سازمان به محل حادثه اعزام و عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

آتش سوزی که از مغازه میوه فروشی آغاز و به سرعت به سقف مغازه مجاور سرایت و در حال گسترش و سرایت به ساختمان مسکونی مجاور و مغازه های اطراف بود که آتش نشانان با حضور در محل حادثه ضمن عملیات اطفای حریق اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از سرایت حریق به ساختمان مسکونی همجوار و مغازه های اطراف را از دو طرف محل حادثه انجام دادند.

پس از حدود ۲ ساعت تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل مهار و اطفا شد و در این عملیات ۴۲آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودرو شامل هفت دستگاه خودروی عملیاتی و یک دستگاه خودروی پشتیبانی آبرسان در محل حادثه حضور داشتند.

به گزارش خزرتیترخبر، بنا به اعلام آتش نشانی بابل علت دقیق حادثه نیز با حضور کارشناسان علت یابی سازمان در حال بررسی است./آتش نشانی بابل

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :