آخرین عناوین

يکشنبه 31 ارديبهشت 1402-20:39 کد خبر:119399

تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی:

۱۹ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی/ شمار مبتلایان تک رقمی ماند

بر اساس آخرین بروزرسانی رنگ بندی کرونایی ۱۹شهرستان مازندران در وضعیت آبی قرار گرفتند.


به گزارش خزرتیترخبر، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تمامی مناطق استان مازندران همچنان خارج از وضعیت قرمز و نارنجی می‌باشند، ۱۹ شهرستان استان جزو مناطق با وضعیت آبی و ۳ شهرستان گلوگاه، سوادکوه و رامسر همچنان در منطقه زرد نقشه کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته در کنار اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا تک رقمی ماند و از همه مهم‌تر اینکه شاهد تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی هستیم.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد بیمار ۳ نفر مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

طی این مدت تعداد ۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۱۰ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جدید بستری و ۳ بیمار هم ترخیص شد.

همچنین یک بیمار هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری است‌.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل ۲۲ نفر رسید که از این تعداد ۵ نفر بدحال هستند.

طی شبانه‌روز گذشته هیچ مورد از فوتی براثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.

به گزارش خزرتیترخبر، واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات ضروری است./علوم پزشکی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :