آخرین عناوین

پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402-23:5 کد خبر:119342

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد:

ساعت آغاز به کار اداره‌ها از ۱۵ خرداد ۶ صبح خواهد بود

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تغییر ساعت کاری کارمندان دولت، گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری از ۶ و طبق روال گذشته است.

براساس این گزارش،وی ادامه داد: سال گذشته از اول خرداد این تغییر ساعت اعمال شد اما امسال از پانزدهم خرداد جابجایی ساعت صورت می‌گیرد، یعنی زمانی که مدارس تعطیل شده‌اند و این مشکل برای معلمان که عمده کارکنان دولت هستند، حل خواهد شد.

لطیفی با اشاره به سامانه‌های حمل و نقل، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با شهرداری‌های تهران و کلان‌شهرها صورت گرفته تا شرایط مترو و جابه‌جایی‌ها به گونه‌ای تنظیم شوند که هموطنان با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با اشاره به موضوع بهره‌وری گفت: در دنیا مطالعاتی در مورد تنطیم ساعت با نور آفتاب شده است، امسال از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور این شرایط را داریم ولی از ۱۵ شهریور که برای سال تحصیلی جدید آماده می‌شویم. این تغییر ساعت به‌حال قبل برخواهد گشت که برای دستگاه‌های متعدد متفاوت است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :