آخرین عناوین

پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402-19:36 کد خبر:119337

استاندار مازندران خبر داد:

اعضای باند مافیای برنج در مازندران شناسایی شدند

استاندار مازندران گفت: همه باند مافیای برنج شناسایی شدند و زمانش که فرا برسد همه را افشا می‌کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی مازندران با بیان اینکه ماجرای برنج ماجرای پیچیده‌ای است و مافیای بزرگی پشت این قضیه قرار دارند و منافع کلانی پشت آن است، گفت: تا کی باید به این سمت برویم که مافیای برنج برای ما و کشاورزان تعیین تکلیف کند، بنابراین باید در شورای سیاست‌گذاری برنامه‌هایی برای این محصول وجود داشته باشد.

براساس این گزارش،استاندار مازندران افزود: همه باند مافیا شناسایی شدند و زمانش که فرا برسد همه را افشا می‌کنیم.

وی ادامه داد: کسانی هستند که اراده دارند تا در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند و باید راه را برای این افراد باز کنیم و به آن‌ها میدان دهیم.

حسینی پور گفت: موضوعات کشاورزی با دغدغه جدی مطرح می‌شود اما این مسایل باید مورد پیگیری قرار گیرد و باید بگوئیم جز دبیرخانه این شورا نمی‌تواند این مسیر را هموار کند.

وی با بیان اینکه کشاورزی ما تشنه دانش‌بنیان است، افزود: کسی‌که در دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی کار می‌کند باید همه انگیزه کاری‌اش کشاورزی باشد و با علاقه در این دبیرخانه کار کند.

استاندار مازندران گفت: در حال حاضر متناسب با شرایط بحران کار می‌کنیم و باید همه این‌ها در شورای سیاست‌گذاری مشخص شود و با برنامه حرکت کنیم.

حسینی پور ادامه داد: اساتید فراوانی در حوزه کشاورزی هستند که آمادگی خود را برای فعالیت اعلام کردند و باید از تمامی صاحبنظران کشاورزی برای کمیته‌هایی که راه‌اندازی می‌شود استفاده کنیم.

استاندار مازندران گفت: معاونت اقتصادی برای فعال کردن دبیرخانه و کمیته‌های شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی اقدام کند تا خروجی کار کمیته‌ها دستورکار جلسه شورای سیاست‌گذاری شود و به مرحله اجرا دربیاید.

به گزارش خزرتیترخبر،وی اذعان کرد: صادرات یکی از موضوعات مربوط به زنجیره ارزش بخش کشاورزی است و باید نقش زنجیره‌ها در استان شناسایی شود و ببینیم نقش مازندران در زنجیره ارزش کجاست./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :