آخرین عناوین

پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402-19:36 کد خبر:119336

رئیس پلیس ‌راه مازندران اعلام کرد:

محور هراز و کندوان فردا یک ‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: به منظور تسهیل درآمد و شد وسایل نقلیه جاده‌های هراز و چالوس فردا در صورت مشاهده ترافیک سنگین یک طرفه می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

براساس این گزارش، وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس‌ راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه نیز از کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع بوده است.

جهان تاب ادامه داد: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه از این جاده ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محور به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، جهان تاب ادامه داد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این مدودیت‌های کان لم یکن تلقی خواهد شد./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :