آخرین عناوین

جمعه 22 ارديبهشت 1402-16:46 کد خبر:119241

مدیر حج و زیارت مازندران خبر داد:

۴۴۰۰ مازندرانی امسال حاجی می‌شوند/ تمامی کاروان‌ها مدینه قبل هستند

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: ۴ هزار و ۴۰۰ حاجی مازندرانی با ظرفیت ۳۰ کاروان از سوم تا هشتم خرداد ماه امسال عازم سرزمین وحی می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدعباس اسماعیلی درباره آخرین وضعیت اعزام حجاج مازندران به سفر معنوی حج تمتع، اظهار کرد: ۴هزار و ۴۰۰ حاجی مازندرانی با ظرفیت ۳۰ کاروان از سوم تا هشتم خرداد ماه امسال عازم سرزمین وحی می‌شوند.

براساس این گزارش، مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه تمامی کاروان‌های حج تمتع در مازندران مدینه قبل هستند، افزود: روز هشتم خرداد ماه تمامی حجاج مازندرانی در سرزمین وحی حضور خواهند یافت.

مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه تمامی عملیات ثبت‌نام، فراخوان و واریز وجه انجام شده است، اضافه کرد: درحال انجام اخذ روادید هستیم.

اسماعیلی بیان کرد: انجام معاینات به ‌صورت صد در صد انجام شده و کلاس‌های آموزشی تا هفته آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اعلام اینکه بازگشت زائران مازندرانی از سرزمین وحی ۱۲ تیر ماه به بعد خواهد بود، یادآور شد: در مقایسه با سال گدشته که یک‌هزار و ۵۰۰ مازندران به سرزمین وحی اعزام شدند، ظرفیت اعزامی استان مازندران افزایش پیدا کرده است.

مدیر حج و زیارت مازندران یاداور شد: یکی از خصوصیات امسال حج تمتع در مازندران اعزام زائران سالمند بوده که به‌طور حتم برنامه‌ریزی خاصی را برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ایجاب می‌کند که در این زمینه هم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، اسماعیلی در پایان گفت:  هزینه‌های تمام‌شده امسال اعزام به حج تمتع حداقل ۱۱۷ میلیون و حداکثر ۱۴۱ میلیون تومان بوده است‌./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :