آخرین عناوین

سه شنبه 19 ارديبهشت 1402-20:7 کد خبر:119191

رئیس سابق مجلس تکذیب کرد:

لاریجانی نه لیست انتخاباتی می‌دهد و نه از لیستی حمایت می‌کند

علی لاریجانی با انتشار متنی رسما به برخی گزارش ها در مورد حضورش در انتخابات مجلس واکنش نشان داد و برخی ادعاهای مطرح شده را تکذیب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، با نزدیک شدن به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی گروه‌های سیاسی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برخی شخصیت‌ها در عرصه سیاسی نیز کم‌کم آماده ورود به این عرصه می‌شوند.

براساس این گزارش، بنا بر اخبار رسیده، «علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ازجمله افرادی است که خود را برای رقابت‌های انتخاباتی آماده کرده است و قرار است با ارائه لیستی در این انتخابات شرکت کند.

چند تن از نزدیکان علی لاریجانی در گفتگوهایی این موضوع را تأیید کرده‌اند.

علی لاریجانی رسما شایعات انتخاباتی را تکذیب کرد

لاریجانی با انتشار متنی رسما به برخی گزارش ها در مورد حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و برخی ادعاهای مطرح شده از سوی برخی خبرگزاری ها را تکذیب کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، علی لاریجانی رییس اسبق مجلس در پاسخ به گزارش تسنیم نوشت: خبر اختصاصی خبرگزاری وسیع تسنیم، در باره ارائه لیست در انتخابات، مصداق گزاره ی «حسن و حسین هر سه خواهران معاویه هستند» می باشد، نه بحثی درباره حرکت انتخاباتی در میان است و نه ارائه لیست سراسری و نه رایزنی با دیگران صورت پذیرفته،لذا بدین وسیله از جریان خالص سازی رفع نگرانی می شود و بعید است به این روش های برادران بتوان رقابت تصنعی ایجاد کرد، ملک را چاره ای دیگر نیاز است./تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :