آخرین عناوین

سه شنبه 19 ارديبهشت 1402-13:57 کد خبر:119180

انتقاد فرماندار مرکز مازندران:

فرماندار ساری: پیمانکارانی که وعده سر خرمن می‌دهند بروند

فرماندار مرکز مازندران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیمانکارانی که در راستای نظم و آرامش عمومی مردم وعده سرخرمن می‌دهند، جایگزین پیدا کنند و بروند.


به گزارس خزرتیترخبر،  سال ۹۹ بود که فاز نخست پروژه چهاربانده کردن محور ساری ـ تاکام بعد از ۱۷ سال چشم انتظاری به  اتمام رسید و زیر بار ترافیک رفت.

براساس این گزارش، تا پیش از آن بحث ترافیک و معطلی چندین ساعته موجب نگرانی‌های بسیار شهروندان می‌شد به ‌ویژه در زمان اعمال محدودیت یک‌ طرفه که بومیان در روستاها حبس می‌شدند.

خرداد ماه سال ۹۹ بود که چهار کیلومتر از تعریق چهاربانده‌سازی محور ساری ـ تاکام باقی ماند و قول داده شد که در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد ولی تاکنون این مهم محقق نشد.

تعریض چهاربانده‌سازی محور ساری تاکام لنگ اعتبارات ملی بوده است که با توجه به حجم تردد بالا در این محور لازم است به نتیجه برسد.

باتوجه به اینکه عملیات کلنگ‌زنی طرح توسعه جاده ساری ـ تاکام در دولت دهم آغاز شده بود ولی هنوز به ‌طور کامل به بهره ‌برداری نرسید که باتوجه به حجم بالای تردد لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌ برداری برسد.

محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران با گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی پروژه‌های محور ساری ـ تاکام، اظهار کرد: در صورت عدم حصول نتیجه رضایت بخش در روند اجرای این پروژه، میز کار فرماندار مرکز استان جهت تعیین و تکلیف نهایی این پروژه در محور ـ ساری به تاکام مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیمانکارانی که در راستای نظم و آرامش عمومی مردم وعده سرخرمن می‌دهند، جایگزین پیدا کنند و بروند، اظهار کرد: مدیران ۳۹ دستگاه اجرایی شهرستان ساری باید بر قوانین، ریز اعتبارات تخصیصی، موانع، راهکارها، مسائل و روند پروژه‌های دستگاه متبوع خود اشراف داشته باشند و در جهت انجام آن در میدان باشند.

به گزارش خزتیترخبر، اقدام جهادی فرماندار مرکز مازندران در ارتباط با پروژه میدان میوه و تره‌بار موجب انتقال این پروژه و پایان بلاتکلیفی و ترافیک منطقه شد و این بار چشم امید مردم بومی منطقه به وی است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :