آخرین عناوین

دوشنبه 18 ارديبهشت 1402-16:44 کد خبر:119164

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اعلام کرد:

کشف ۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران/۱۶ نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در جمع خبرنگاران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

براساس این گزارش، وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده، مأموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان کشفیات مهمی از جمله، دو هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و ۲۵۰ پاکت تنباکو، کولر گازی ۹ دستگاه، موتورسیکلت سنگین ۳ دستگاه، آرد خارج از شبکه به مقدار ۲۹۶۰ کیلو گرم، دام زنده به تعداد ۵ رأس، گیاه زینتی (چلم )۱۵۰۰ کیلو، چوب آلات جنگلی ۱۱ تن، سوخت ۴۵۰۰ لیتر، داشتند که ارزش ریالی آن توسط کارشناسان ۲۷ میلیارد ریال برآورد شد.

محمد پور تصریح کرد: در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر، تعداد ۱۴ فقره پرونده تشکیل و ۸ دستگاه خودرو توقیف گردید که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی متذکر شد: اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان های مربوطه تحویل دادند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :