آخرین عناوین

دوشنبه 18 ارديبهشت 1402-12:31 کد خبر:119160

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اعلام کرد:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نوشهر/ ایجاد ۲ پرواز از تهران و شیراز به نوشهر

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: در هفته دو پرواز در مسیر تهران ـ نوشهر ـ تهران و یک پرواز در مسیر شیراز ـ نوشهر ـ شیراز به پروازهای فرودگاه شهدای نوشهر اضافه شد.


به گزارش خزرتیترخبر، سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد پرواز های خطوط هوایی نوشهر اظهار داشت: پروازها در روزهای دوشنبه و جمعه و یک پرواز در هفته علاوه بر پروازهای قبلی در مسیر شیراز - نوشهر - شیراز  از ابتدای خردادماه امسال در روزهای دوشنبه برنامه‌ریزی و دایر می شود.

براساس این گزارش،مدیرکل فرودگاه های مازندران افزود: یکی از مهمترین درخواست های گردشگران و مردم غرب مازندران افزایش تعداد خطوط هوایی در فرودگاه نوشهر بود و با توجه به این استقبال بر اساس پیگیری های مستمر از اول خردادماه دو پرواز در هفته در مسیر تهران - نوشهر -تهران اضافه می شود.

وی با تاکید بر اینکه در توسعه خطوط هوایی و ایجاد ظرفیت های هوایی مازندران اقدامات متعددی صورت گرفت تصریح کرد:با پیگیری های استاندار مازندران افزایش تعداد خطوط در دستور کار قرار گرفت‌ و در این ماه چهار پرواز در مسیر تهران - رامسر - تهران و پنج پرواز در مسیرهای شیراز و تهران در فرودگاه شهدای نوشهر دایر می شود،امیدواریم با پیگیری‌های این اداره کل، بتوان در دیگر مسیر ها خطوط پروازی دیگری دایر شود.

این مسئول همچنین در خصوص تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه های مازندران در گفت و گو با تسنیم تصریح کرد:حدود 6 هزار و 500 پرواز در فرودگاه های استان پارسال انجام شد وبیش از 600 هزار مسافر نیز به مقصدهای مشهد،شیراز،اهواز بندر عباس و جابه جا شدند.

وطن خواه همچنین ضمن تاکید بر  صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر خاطر نشان کرد:با این مجوز فعالیت های تورهای گردشگری در منطقه رونق می یابد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برقراری پروازهای خارجی در آن فرودگاه نیز باشیم .

به گزارش خزرتیترخبر، به گفته وی خط پروازی تهران به رامسر و مشهد و همچنین ساری به تهران،شیراز،اهواز،مشهد،بندر عباس و کیش و نجف اشرف برقرار است./فرودگاه مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :