آخرین عناوین

شنبه 16 ارديبهشت 1402-16:56 کد خبر:119114

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران:

بخشی از عمر شورای شهر ساری صرف عزل و نصب ها شده است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بخشی از عمر شورای شهر ساری صرف عزل و نصب ها شده درحالی که باید از فرصت ها بهره برد.


به گزارش خزرتیترخبر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر ساری اظهار کرد: امیدواریم شهردار جدید، جوان و با انگیزه بتواند با تدبیر خودش و حمایت و پشتیبانی شورا معضلات شهر را حل کند تا در دو سال باقیمانده شاهد موفقیت‌های چشمگیر باشیم.

براساس این گزارش، وی از انتقال میدان بار ساری با عنوان کاری بزرگ یاد کرد و افزود: از این قبیل کارها باید در ساری انجام بگیرد که اگر شورا از این طرف بر انتظارات رأی دهندگان خود چشم‌پوشی کرده و ناخرسندی به‌ وجود آورده با ارائه دو کار بزرگ همه را راضی کند.

آیت الله محمدی لائینی از آغاز جلسه‌ای با حضور مسئولان درجه اول استان برای رفع معضلات شهر ساری از هفته گذشته خبر داد و گفت: در جلسه قبل چند پروژه مربوط به استان و شهر ساری درنظر گرفته شده است که اگر به پایان برسد مردم از شما راضی خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به جمع حاضر با بیان اینکه شما مدیون مردم هستید، یادآور شد: شما رأی گرفتید باید خدمت ارائه بدهید نه اینکه سال و ماه بگذرد و چیزی معلوم نشود، متأسفانه بخشی از عمر شورای حاضر صرف عزل و نصب‌ها شده است.

وی خواستار اعتماد اعضای شورای شهر ساری به شهردار جدید شد و تاکید کرد: باید دست شهردار جدید در عزل و نصب‌ها باز باشد تا خواسته‌های اعضای شورا را به پیش ببرد.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: از نظر رفتار و تصمیم‌گیری‌های کلان فرهنگی دو سال است که یک قرارگاه فرهنگی تشکیل شد، شما طرح خود را ارائه بدهید، شما بحث جشن‌های صدسالگی شهرداری دیگر شهرستان‌ها را الگو قرار بدهید و ضعف و قدرت‌ها را به نقد بکشید و الگویی سالم را در اختیار قرارگاه فرهنگی قرار بدهید، البته کار نباید در صحنه اول از دست شما برود.

به گزارش خزرتیترخبر، نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: اگر در گذشته ضعف و خطایی بود دیگر پذیرفته نیست، شهردار با رأی همه شما انتخاب شده و همه چیز آماده است تا شهر ساری رشد کند./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :