آخرین عناوین

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1402-13:32 کد خبر:119041

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کلاهبرداری میلیاردی با صدور چک بلامحل/ سارق خودرو در پوشش زنانه

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار لوازم خانگی با صدور چک بلا محل در شهرستان گلوگاه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند صدور چک بلامحل در شهرستان گلوگاه، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند خرید لوازم خانگی با صدور چک بلامحل اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سارق خودرو در پوشش زنانه

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در پوشش زنانه در این شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی پژو از شهرستان نکا، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با اجرای طرح‌های کنترلی و تقویت گشت‌های انتظامی ماموران کلانتری ۱۲، خودروی مسروقه را در حین تردد در این شهرستان مشاهده و در اقدامی عملیاتی آن را متوقف کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، عنایتی از دستگیری سارق خودرو در پوشش زنانه در این عملیات خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :