آخرین عناوین

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1402-11:0 کد خبر:119036

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ساعت ۱۲ امروز

رئیس پلیس راه مازندران، از آغاز محدودیت‌های ‌ترافیکی پایان هفته از ساعت ۱۲ امروز خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: از لحاظ جوی محورهای پایین‌دست استان بارانی و لغزنده اما ارتفاعات بارشی نداشتیم و سطح جاده خشک است.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران وی با اشاره به ترافیکی عادی و روان و برقراری تردد در تمامی جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد به‌ صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران ‌به ‌صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز، تصریح کرد: تردد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به‌ صورت مقطعی یک‌ طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش خزرتیترخبر، جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت‌ها به شرایط ترافیک بستگی دارد، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به ‌صورت شبانه ‌روزی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان خواهد بود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :