آخرین عناوین

سه شنبه 12 ارديبهشت 1402-18:18 کد خبر:119015

بی احترامی هایی که تمامی ندارد!!

سریال تکراری برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران

برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر، صبح سه شنبه گردهمایی مدیران دام و طیور کشور با حضور معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی در مجتمع آموزشی بانک کشاورزی بابلسر برگزار و از رسانه‌ها برای پوشش این برنامه دعوت شده بود.

براساس این گزارش، در این جلسه به مسائل و مشکلاتی نظیر قاچاق دام، چالش‌های فراروی صنعت دام و طیور پرداخته شد و کارشناسان و متولیان امر از سیاست گذاری‌های نامناسب وزارت جهاد کشاورزی برای تعادل بخشی و رفع مشکلات این حوزه انتقاد کردند.

خبرنگار مهر نیز برای پوشش این برنامه در سالن حضور داشت اما در ادامه جلسه، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از خبرنگار این رسانه خواست تا جلسه را ترک کرده و همچنین فایل‌های صوتی جلسه را حذف کند، این رفتار نامناسب معاون جهاد کشاورزی مازندران سبب انتقاد فعالان رسانه‌ای شده است.

گفتنی است، وضعیت حوزه دام و طیور در استان مازندران به دلیل سیاست‌ها و مدیریت ضعیف معاونت امور دامی سازمان جهاد کشاورزی این استان حال خوشی ندارد.

به گزارش خزرتیترخبر، لازم به ذکر است، هفته گذشته نیز در جلسه مجمع هیئت کشتی استان مازندران «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی اقدام به اخراج یک خبرنگار از جلسه کرده بود./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :