آخرین عناوین

چهارشنبه 30 فروردين 1402-13:59 کد خبر:118735

فرمانده انتظامی ساری خبر داد:

کشف قتل و دستگیری قاتل در ساری/ رهایی گروگان و دستگیری آدم رباها در کلاردشت

فرمانده انتظامی ساری از دستگیری قاتل فراری در یکی از محلات اطراف این شهرستان در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، عبدالله حسن زاده از دستگیری قاتل فراری در یکی از محلات اطراف این شهرستان در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی ساری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه گرم در شهرستان ساری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی ساری ، اطلاعات و پاسگاه شهدای شمال تجن این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، طی یک عملیات غافلگیرانه قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف خانوادگی با مقتول عنوان داشت،خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

به گزارش خزرتیترخبر، حسن زاده در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رهایی گروگان و دستگیری آدم رباها در کلاردشت

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری سه آدم ربا و رهایی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

مصطفی اکبرنژاد افزود: در پی اعلام یک مورد آدم ربایی و عزیمت متهمان به سمت شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی مسیرهای تردد آدم ربایان، ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان چالوس، این افراد را حین تردد در محور کندوان شناسایی کرددند.

اکبرنژاد، در ادامه از به دام اندختن گروگانگیران در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و گفت: در این عملیات زنی که توسط همسر سابق خود و سه نفر از دوستان وی که اهل و ساکن شهرستان بروجرد بوده اند ربوده شده بود از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش خزرتیترخبر، وی، علت این آدم ربایی را برابر برسی‌های به عمل آمده اختلاف خانوادگی عنوان کرده و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :