آخرین عناوین

سه شنبه 29 فروردين 1402-19:54 کد خبر:118706

رئیس شورای شهر ساری خبر داد:

معارفه شهردار ساری هفته آینده برگزار می‌شود/ قبادی در انتظار معارفه

رئیس شورای شهر ساری از اخذ حکم شهردار ساری طی صدور از طریق وزیر کشور خبر داد و گفت: جلسه معارفه شهردار جدید ساری هفته آینده برگزار خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر، پرویز شعبانی بعدازظهر امروز در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در دوره ششم، ضمن تبریک روز ارتش ۲۹ فروردین ماه از اخذ حکم شهردار ساری طی صدور از طریق وزیر کشور خبر داد و اظهار کرد: جلسه معارفه شهردار ساری هفته آینده برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، ذوالفقار شریفی دیگر عضو شورای شهر ساری خواستار حضور شهردار در محل کار در ساعات اداری شد و گفت: در صورت عدم حضور شهردار، ارباب رجوع معطل می‌مانند‌.

وی همچنین پیشنهاد؛ احیای تعاونی کارکنان شهرداری ساری و برنامه‌ریزی برای بیرون امدن طرح جامع ترافیکی شهر ساری از تعلیق شد، ارائه لیست کامل زمین‌های شهرداری، پیگیری طرح جامع ساماندهی سطح شهر، تشکیل کارگروه برای ساخت المان‌های جدید شهدا و جانبازان شهر، پیگیری اعتبار ماده ۱۶ و ۱۷، ادامه طرح پیاده‌روسازی خیابان‌های اصلی شهر و به‌خصوص در منطقه بلوار کشاورز، احداث پایانه مسافربری در ایستگاه‌های مهم شهر، احداث شهربازی، باغ پرندگان و باغ گل و غط ا را مطرح کرد.

شریفی همچنین گفت: در ورودی پارک ملل که ملکی تجاری متعلق به شهرداری است جلوی آن دستگاه عابر بانک (بانک شهر) مستقر شده که نقطه قرارگیری آن اصلا مناسب نیست و باید درست جانمایی شود.

در ادامه سیدحسین یوسفی نائب رئیس شورای شهر ساری نیز با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری ساری در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، پیشنهاد اجرای طرح زیباسازی شهری را مطرح کرد.

دستور کار این جلسه بررسی پیشنهاد برای ساخت‌وساز در دو ملک شهرداری بود، خانم براری برای ساخت سالن برای استعدادیابی در پارک قائم بود که به گفته حسن احمدی این پیشنهاد به کمیسیون عمران ارسال خواهد شد تا فضای عمومی تبدیل به خصوصی شده و بررسی‌های لازم صورت بگیرد که حائز رای موافق شد.

همچنین احمدی خاطرنشان کرد که شهرداری ساری برای مساعدت به یاسین رضایی کشتی‌گیر ساروی که حائز رتبه برنز در مسابقات قهرمانی آسیا شد اعلام موافقت کرد.

بعد از استیضاح جواد طالبی شهردار سابق ساری در تاریخ سی آبان‌ماه سال گذشته اعضای شورای شهر ساری در آن تاریخ مصطفی احمدی فولادی را به سمت سرپرست شهرداری ساری منصوب کردند و بعد از گذشت چهار ماه در بیست و سوم بهمن‌ماه پارسال «محمد حسین قبادی» در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با کسب ۹ رای موافق به عنوان سرپرست شهردار ساری انتخاب شده بود.

به گزارش خزرتیترخبر و بنا به گفته اعضای شورای شهر ساری، قبادی هفته آینده به صورت رسمی به عنوان شهردار ساری معارفه می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :