آخرین عناوین

يکشنبه 7 اسفند 1401-17:47 کد خبر:116494

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

محتکر میلیاردی روغن خودرو در بابل دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری محتکر روغن خودرو و کشف ۱۶ هزار و ۶۷۶ لیتر روغن خودرو به ارزشی بالغ بر پنج میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدموسی حسینی افزود: مأموران پلیس آگاهی اقتصادی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از محتکران روغن خودرو در آن شهرستان شدند.

براساس این گزارش، جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بابل با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل از محل نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

حسینی از کشف ۱۶ هزار و ۶۷۶ قوطی روغن خودرو از انبار متعلق به متهم خبر داد و اظهار کرد: ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، هرگونه قاچاق و احتکار کالا و سایر مایحتاج عمومی را اخلال در نظام اقتصاد و سلامت جامعه برشمرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، حسینی از شهروندان خواست: در صورت شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالاها مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :