آخرین عناوین

يکشنبه 7 اسفند 1401-9:33 کد خبر:116483

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران اعلام کرد:

۸۷ محکوم متواری در مازندران دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از دستگیری ۸۷ محکوم متواری در اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس پیشگیری در پنج شهرستان استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محسن جعفری افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرح شناسایی و دستگیری محکومان متواری در دستور کار مأموران پلیس پیشگیری در دستور کار فرماندهان انتظامی شهرستان‌های بهشهر، جویبار، عباس آباد، قائمشهر و نوشهر قرار گرفت.

براساس این گزارش، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اسنتان مازندران تصریح کرد: این طرح با کارشناسی و احصای مناطق جرم خیز و نقاط آلوده، با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس در شهرستان‌های مورد نظر به مدت یک روز به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این طرح ضمن برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچیان، توزیع کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش و غیره ۸۷ محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند.

جعفری از دستگیری ۲۰ سارق و ۱۷ عامل افیونی در این عملیات نیز خبر داد و بیان کرد: در اجرای این طرح ۲۵ فقره سرقت و بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی اظهار کرد: در این طرح ۱۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و تخلفات حادثه ساز توقیف شد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی در پایان از شهروندان خواست تا همواره با تعامل هر چه بیشتر با پلیس و اعلام گزارش‌های موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ در راستای ارتقای امنیت اجتماعی جامعه خود، نقش و سهمی حداقلی در ایجاد امنیت و آرامش محیط زندگی خود داشته باشند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :