آخرین عناوین

شنبه 6 اسفند 1401-17:53 کد خبر:116463

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران خبر داد:

لغو اعمال محدودیت تردد در محور سوادکوه/اعمال محدودیت ترافیکی ۱۰ روزه در محور سوادکوه

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران از لغو اعمال محدودیت تردد در محور سوادکوه به دلیل صادرنشدن مجوز عملیات کارگاه جاده ای خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محسن هاشمی گفت: چون مجوز عملیات کارگاه جاده‌ای در محور سوادکوه محدوده پادگان دوآب بر اساس نیاز پیمانکار صادر نشده بود این محدودیت لغو شد.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه عملیات کارگاهی در این محدوده احتمالاً بعد از نوروز آغاز خواهد شد، افزود: هیچ گونه محدودیت تردد در محور سوادکوه اکنون اعمال نمی‌شود و تردد خودروها به شکل عادی در جریان است.

هاشمی گفت: تردد خودروها اکنون در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان و محورهای نیز فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: جاده‌های لاسم – ارجمند و وازک – بلده، محورهای غیر شریانی استان هستند که به دلیل بارش برف و نبود ایمنی تردد تا گرم شدن هوا و ذوب شدن برف‌ها با انسداد فصلی مواجه هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده‌ای در محور سوادکوه محدوده "پادگان دوآب" محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ۶ اسفند ماه تا ۱۵ اسفند اعمال خواهد شد، افزود: محدودیت‌های ترافیکی بصورت ۲۴ ساعته به غیر از روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، ایام تعطلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده‌ای جهت اجرای عملیات ارتقاء و نصب سازه سامانه توزین در حال حرکت انجام خواهد شد، گفت: یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر انجام می‌گردد.

به گزارش خزرتیترخبر، جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :