آخرین عناوین

شنبه 6 اسفند 1401-17:53 کد خبر:116462

در جلسه شورای اشتغال شهرستان قائم شهرمطرح شد :

تذکر به بانک کشاورزی در خصوص عدم پرداخت تسهیلات / با ترک فعل بانک ها برخورد خواهد شد

فرماندار قائم شهر به بانک کشاورزی در خصوص عدم پرداخت تسهیلات تذکر داد و از مسئولین خواست تا به شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای داشته باشند.


به گزارش خزرتیترخبر، فرماندار قائم شهر از بانک های عامل که در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به موقع اقدام کردند تشکر کرد و گفت: از بانک هایی که در پرداخت این تسهیلات کوتاهی کردند می خواهیم تا در حد توان قبل از پایان سال جاری نسبت به این امر اقدام کنند.

براساس این گزارش، جواد مولایی در جلسه شورای اشتغال شهرستان با گله مندی از بانک کشاورزی این شهرستان در خصوص عدم پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تاکید کرد: درصورتی که بانک ها تکلیف شان را انجام ندهند و ترک فعلی داشته باشند به جد با آن برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی نسبت به جذب کارآفرین و اشتغال در این شهرستان رضایت بخش بوده است، گفت: از بانک های عاملی که تاکنون نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال متقاضیان اقدام نکرده اند می خواهیم تا در حد توانشان قبل از پایان سال جاری نسبت به تعهدات خود عمل کرده و تعیین و تکلیف متقاضیان را انجام دهند.

فرماندار قائم شهر با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری" تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" از مسئولین خواست تا توجه ویژه ای به مجموعه دانش بنیان برای دریافت تسهیلات داشته باشند.

به گزارش خزرتیترخبر، مولایی با بیان اینکه در راستای ایجاد اشتغال جلسات متعددی برگزار شد تا متقاضیان واقعی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار در راستای توانمندسازی آنان توسط بانک های عامل تاکید کرد./فرمانداری قائمشهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :