آخرین عناوین

جمعه 5 اسفند 1401-15:22 کد خبر:116427

رئیس پلیس‌ راه مازندران خبر داد:

کاهش دید در محورهای کندوان و کیاسر/ جاده‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، گفت: شاهد کاهش دید در جاده‌های کندوان و کیاسر هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: شاهد کاهش دید و مه ‌آلودگی در محورهای کندوان و کیاسر هستیم که تاکید ما به رانندگان توجه به هشدارها و پرهیز از سرعت و سبفت‌های غیرمجاز است.

براساس این گزارش،وی با اشاره به لغزندگی جاده‌های مازندران، گفت: باتوجه به شرایط جاده‌ها تاکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های شمال است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان تداوم دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: براساس اعلام پلیس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به ‌صورت یک ‌طرفه خواهد بود که با توجه به شرایط ترافیکی، این محدودیت در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌ طرفه در محور هراز نیز باتوجه به شرایط ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با هشدار احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی، گفت: موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس است.

 *جاده‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده

به گزارش خرزتیترخبر، جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف گیر استان از جمله ارتفاعات جاده هراز، کندوان و سوادکوه هم اکنون برفی و محور‌های ساحلی بارانی و لغزنده است

رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند و از عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند.

رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چرا که احتمال سقوط بهمن، ریزش سنگ و رانش کوه در این محور‌ها وجود دارد.

همچنین هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های انارک و هزارچم و تردد روان را در جاده‌های هراز و سوادکوه و آزادراه تهران – شمال شاهد هستیم.

براساس این گزارش، کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز نسبتا سرد با بارندگی و در ارتفاعات با بارش برف خواهد بود.

اسدی افزود: آسمان استان شنبه ۶ اسفند اوایل صبح ابری به تدریج صاف می‌شود.

وی گفت: هوای استان از روز یکشنبه تا جمعه ۷ تا ۱۲ اسفندصاف تا نیمه ابری با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، کارشناس هواشناسی مازندران  ادامه داد: گذر یکشنبه به صبح دوشنبه به دلیل عبور موج، افزایش ابر و در ارتفاعات احتمال بارش خفیف و پراکنده وجود دارد./بلاغ

اسدی افزود: دریای خزر امروز مواج است و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی نامناسب است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :