آخرین عناوین

يکشنبه 30 بهمن 1401-9:40 کد خبر:116301

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

استقرار جوی پایدار در آسمان مازندران تا پایان هفته

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه تا روز پنج‌شنبه شاهد استقرار جوی پایدار هستیم، گفت: احتمال آتش‌سوزی از مخاطرات این سامانه گرم محسوب می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با شکل ‌گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی از روز گذشته شاهد افزایش دما در استان و وزش باد گرم نسبتا شدید و گاهی شدید در دامنه ها و ارتفاعات استان هستیم.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش ‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این وضعیت تا صبح پنج ‏شنبه چهارم اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: احتمال ریزش سنگ، سقوط بهمن، ذوب شدن برف و در جنگل‌های دامنه استان و افزایش احتمال آتش‌سوزی از مخاطرات این سامانه گرم محسوب می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: طی این مدت شاهد افزایش سه تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در آسمان مازندران هستیم.

به گزارش خزرتیترخبر، اسدی در پایان بر رعایت احتیاط در تردد در محور‌های کوهستانی به ‌ویژه محور هراز و کندوان، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه های جنگلی و رها کردن آن و سایر اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :