آخرین عناوین

يکشنبه 16 بهمن 1401-16:23 کد خبر:115891

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران خبر داد:

شلیک قاچاقچیان چوب به ماموران حفاظت از جنگل بهشهر

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری  گفت: قاچاقچیان چوب در جنگل‌های بهشهر دوباره با تفنگ به سمت ماموران یگان حفاظت از جنگل شلیک کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری گفت: قاچاقچیان چوب شب گذشته در منطقه تشی خیل بهشهر با تفنگ به سمت نیرو‌های گشت یگان حفاظت این شهرستان شلیک کردند.

براساس این گزارش،وی با بیان اینکه گلوله‌ها به درب و شیشه‌های خودرو اصابت کرد، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، اما خودرو آسیب دید.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری ادامه داد: قاچاقچیان بعد از تیراندازی با استفاده از تاریکی متواری شدند و پیگیری برای شناسایی آن‌ها در حال انجام است.

ذکریایی با بیان اینکه این دومین بار است که قاچاقچیان در جنگل‌های بهشهر به سمت ماموران یگان حفاظت شلیک کرده اند، گفت: قاچاقچیان مرداد ماه امسال نیز در منطقه جنگلی کشیر بهشهر به ماموران حمله کرده بودند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی افزود: تکرار حمله به ماموران جنگلبانی نشان می‌دهد مجازات برای قاچاقچیان چوب بازدارنده نیست و دستگاه‌های قانون گذار باید مجازات پشیمان کننده‌ای علیه قاچاقچیان چوب تصویب کنند./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :