آخرین عناوین

شنبه 8 بهمن 1401-12:14 کد خبر:115621

با حکم رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور صورت گرفت:

انتصاب رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور ، رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران و رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمدباقر (ع) ساری منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران اعلام کرد عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، طی حکمی آقای حسن سلمانی تیله نویی را به سمت رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران و رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمد باقر (ع) ساری منصوب کرد.

براساس این گزارش، در متن حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای حسن سلمانی تیله‌نویی

با سلام و احترام

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران و رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمدباقر (ع) ساری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌های اسلامی با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» با جلب همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین در پیگیری مأموریت‌های محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

۱- تلاش در جهت پیاده سازی و هم افزایی سیاست‌های دانشگاه با استفاده از ظرفیت اساتید، کارکنان و دانشجویان و مسئولین محلی و منطقه‌ای

۲- تعامل با نهاد‌های فرهنگی داخلی دانشگاه و سایر دستگاه‌های مرتبط جهت پیاده سازی سیاست‌های فرهنگی و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها

۳-درآمدزایی با استفاده از ظرفیت‌های صنایع بومی و محلی

۴-ارتباط با صنایع سطح استان با محوریت ارتقا مهارت آموزی و ایجاد بستر‌های لازم در امر اشتغال زایی

۵-تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و کمک‌های خیرین

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عرفان خسرویان

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :