آخرین عناوین

چهارشنبه 5 بهمن 1401-17:31 کد خبر:115510

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد:

لغو پروازهای رفت و برگشت تهران - رامسر و تهران - نوشهر تا پایان سال

مدیرکل فرودگاه های مازندران از لغو پرواز مسیرهای رفت و برگشت تهران - نوشهر و تهران - رامسر در فرودگاه های مناطق گردشگرپذیر خطه غربی مازندران تاپایان سال خبرداد.


به گزارش خزرتیترخبر، سعدالله وطن خواه افزود: به تازگی سازمان هواپیمایی یک فروند هواپیمایی متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر که در این خطوط پروازی فعالیت داشت برای چک دوره ای به طور موقت تا پایان سال این پروازها را تعلیق کرده است .

براساس این گزارش، وی اظهار کرد : البته در رامسر هفتگی یک روز پرواز در مسیرهای تهران - رامسر با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان برقرار است منتهی به علت محدودیت ناوگان حمل و نقل هوایی این نوع هواپیما که در مرکز استان و حتی گلستان فعالیت داشت برای عملیات دوره ای چک بازرسی این پروازها را غیر فعال کرده است .

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت : هرچند مسئولان سازمان هواپیمایی وعده دادند با توجه به استقبال چشمگیر مسافران در آستانه نوروز و کمبود ناوگان حمل و نقل هوایی در این فرودگاه ها ، این هواپیماها پس از چک اساسی پروازها آن ها از سرگرفته شود منتهی پیگیری مسئولان امر به ویژه فرمانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی منطقه بسیار مهم است به شکلی که این فرودگاه ها در اولویت قرار گیرد.

هم اینک در فرودگاه نوشهر با همراهی شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر در روزهای یکشنبه ، چهارشنبه و جمعه در مسیر های رفت و برگشت مشهد ، شیراز و تهران برقرار است.

به گزارش خزرتیترخبر، در رامسر هم پرواز رفت و برگشت با شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر در مسیرهای رفت و برگشت تهران - رامسر ، مشهد -رامسر برقرار است./روابط عمومی فرودگاه های مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :