آخرین عناوین

چهارشنبه 5 بهمن 1401-10:48 کد خبر:115496

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

گاز ۹۰ جایگاه «سی‌ان‌جی» مازندران هفته آینده وصل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: گاز حدود ۹۰ جایگاه سی ان جی در استان همچنان قطع است که هفته بعد گاز این جایگاه‌ها نیز وصل می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، قاسم مایلی‌ رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲۶ جایگاه سی ان جی در مازندران وجود دارد که هفته گذشته به دلیل موج سرما و کاهش فشار گاز با قطع گاز مواجه شده بودند.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه گاز یک چهارم این جایگاه‌ها اکنون وصل شده است، افزود: در هر شهرستان حداقل دو جایگاه سی ان جی اکنون در مدار توزیع سوخت قرار گرفته اند.

مایلی رستمی ادامه داد: با توجه به مشکلات مردم در جایگاه‌های سوخت بنزین و وجود صف‌های طولانی تصمیم گرفته شد گاز این جایگاه‌ها وصل شود.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: گاز حدود ۹۰ جایگاه سی ان جی در استان همچنان قطع است که هفته بعد گاز این جایگاه‌ها نیز وصل می‌شود

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و ورود جبهه سرد دیگری که اکنون در استان فعال شده است دیروز با افت فشار گاز در برخی مناطق مواجه شدیم.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیر عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی این جبهه هوای سرد اواخر هفته از استان خارج می‌شود از مردم خواست صرفه جویی در مصرف گاز را همچنان در دستور کار قرار دهند./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :