آخرین عناوین

دوشنبه 19 دی 1401-23:18 کد خبر:115424

مدیر کل مدیریت بحران مازندران خبر داد:

ساعات کار در مازندران 2 ساعت زودتر تمام می شود

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، همه ادارات مازندران روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه‌ ، ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف انرژی، همه ادارات استان مازندران، سه ‌شنبه و چهارشنبه‌ (۲۰ و ۲۱ دی ‌ماه ۱۴۰۱)، ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

براساس این گزارش حسینعلی محمدی شیرکلایی افزود: براین اساس ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان مازندران ۲۰ و ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: کمیته اضطرار انرژی به منظور مدیریت مصرف، دستور قطع شبکه‌ گاز ۲۴۰ صنایع‌ بزرگ این استان را صادر کرد.

محمدی شیرکلایی افزود: با توجه به تشدید سردی هوا و افزایش مصرف گاز، کمیته اضطرار انرژی در مازندران تصمیم به قطعی گاز صنایع بزرگ استان در صورت ایجاد ناترازی در شبکه را گرفت.

وی با بیان این که، قطعی گاز در صنایع بزرگ به معنای توقف تولید نیست، گفت: واحدهای صنعتی بزرگ در استان مجاز خواهند بود که از سوخت جایگزین گازوئیل استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با رد شایعه استفاده واحدهای صنعتی بزرگ مازندران از سوخت جایگزین مازوت در شرایط اضطرار انرژی، ادامه داد: طبق تصمیماتی در سطح ملی تنها نیروگاه برق شهید سلیمی نکا در استان مجاز به استفاده از سوخت مازوت است.

به گزارش خزرتیترخبر، محمدی شیرکلایی اضافه کرد: باتوجه به این که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری طبق اطلاعیه هواشناسی تشدید سردی هوا و همچنین یخبندان را در استان خواهیم داشت، از سایر واحدهای تولیدی در حوزه گلخانه، دامداری و طیور هم خواسته شد تا نسبت به کاهش مصرف انرژی در بنگاه های اقتصادی خود اقدامات لازم برای جلوگیری از قطعی گاز را انجام دهند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :