آخرین عناوین

پنجشنبه 8 دی 1401-10:50 کد خبر:114153

تکرار خطا دوباره ما را نسزد ....

دستگیری یک مدیرکل در استان و‌ چند نکته ؟!

انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران را باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم در سطح مازندران نامید.


به گزارش خزرتیترخبر، انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم در سطح مازندران نامید و دستگاه ها و عناصر مربوط خود را موظف به پاسخگویی در این آبروی ریخته در جوی به پیشگاه ملت عزیز بدانند.

۱ چگونه فردی که نیروهای ارزشی و دلسوزان انقلاب در همان روزها انتصاب این فرد اشتباه می دانستند، در یک سال و نیم از عمر دولت سیزدهم همچنان بر سکان این مجموعه زیربنایی تکیه زده بود؟ و آیا مراجع نظارتی و امنیتی صلاحیت این فرد را برای انتصاب تایید کرده بودند؟

۲ چگونه دستگاه های عریض و طویل نظارتی و امنیتی به رغم گزارش های متعدد از سوی برخی عناصر دلسوز و خدوم در این اداره کل در این مساله کوتاهی کردند تا اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان آخرین سنگر دیدبانی ورود پیدا کرد؟

۳ چگونه پذیرفتنی است، چتر نظارتی اخلاقی و رفتاری بر مدیری در نظام جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد تا اینکه اینگونه این مدیر متهم به مصرف و حمل مشروبات الکلی و... شود؟

۴ در دولت سیزدهم که مهمترین وعده آن ساخت ۴ میلیون مسکن است، آیا می توان پذیرفت فردی همچنان بر مسند مدیربت مسکن استان قرار داشته باشد که از نظر اعتقادی با رویکردهای ارزشی این دولت مشکل داشته و از نظر کارآیی پایین ترین ضریب نمره را در تحقق این وعده در بین مدیران استانی وزارت مسکن داشته باشد و اگر مساله دستگیری وی نبود آیا می بایست همچنان شاهد ادامه این مسئولیت می بودیم؟

۵ دستگیری و برکناری سال گذشته مدیرکل دیگری از مجموعه وزارت مسکن و شهرسازی در استان و کشف شبکه ی فساد و ارتشاء، نمی تواند شائبه کوتاهی چشم بیدار نظارتی در این مجموعه باشد و یا مساله چیز دیگری بوده است که ما از آن بی اطلاعیم.

۶ در مساله فساد در دستگاه های اداری بی شک، مساله ای با این دامنه مستلزم یک شبکه فساد با همدستی عناصر متعددی است که امیدواریم اعضای این شبکه شناسایی شده و در اسرع وقت اطلاع رسانی جامعی صورت گیرد.

۷ تکرار چندباره مسائل فساد مالی و ارتشاء در مجموعه وزارت مسکن و شهرسازی در چند سال گذشته اصلاح روند و ساختار را در این وزارتخانه برای یک نظام ضد فساد توام با شفافیت امور و نظارت مردمی بیش از گذشته ضروری به نظر می رساند.

۸ شنیده ها و گمانه ها در خصوص انتصاب فرد جدیدی برای سرپرستی این اداره کل خارج از وزارت راه و ناآشنا به این مجموعه ، نگرانی ها را افزون می کند زیرا این اداره زیربنایی مجموعه ای حساس و سنگری استراتژیک نه تنها برای دولت سیزدهم بلکه برای نظام اسلامی است که هر کوتاهی و فرصت ‌سوزی بازی با آبروی گرو گذاشته انقلاب اسلامی محسوب می شود.

۹ در بند پایانی روی سخن با عالی ترین مقام اجرایی استان است، جناب آقای استاندار! ، این استان علوی که این روزها معطر به عطر آلاله های خونین خوشنام شده است، نیازمند مدیرانی متعهد، متخصص، کاربلد و‌ جهادی است.

انتظار از جنابعالی است تا نگذارید مدیرانی باشند و بیایند که در میانه این جنگ ترکیبی تمام عیار ، کارآمدی نظام را به چالش بکشند و یا احیانا بعد از اتمام مدیرتشان شاهد کوهی از حیف، میل و ترک فعلشان باشیم واین دقیقا مطالبه نیروهای انقلابی دلسوز از شما و دولت سیزدهم است./شمال نیوز

دستگیری مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی استان

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 11 دی 1401-7:28


    به خدا محیط زیست بدتر
    کسی که هیچ چیز جز دوستی با سلاجق ندارد ؟؟؟!!
    مسولین استان چرا سکوت
    صدای ما را برسانید