آخرین عناوین

پنجشنبه 8 دی 1401-10:50 کد خبر:114152

انتصابی نو در مازندران:

انتصاب سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی دیوسالار مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شد.

براساس این گزارش، دیوسالار علاوه بر ریاست گروه فنـی و طراحـی بنیادمسـکن انقـلاب اسـلامی از سـال ١٣٩٣ تا سال ۱۳۹۷، معاون مدیرکل دفترامور فنـی و تهیـه طرح هـا و رئیس گروه تهیه طرح های توسعه و عمران روسـتایی این بنیاد از سال١٣٩٣ تاکنون بوده است.

به گزارش خزرتیترخبر، پیش از او سید محمد نظری از ۲۰ آذر ۱۳۹۷ مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بود که پنجم دیماه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهره
    شنبه 10 دی 1401-15:54


    با سلام .
    متاسفانه دهیاران منطقه نور و چمستان از تحصیلات کافی برخوردار نیستند و به هیچ وجه قوانین مربوط به شهرک سازی ویلا سازی را نمیدانند و صرفا چون با دیگر روستائیان آشنا هستند انتخاب شدند . و این باعث تنش بیشتر بین ویلاداران و سازندگان ویلا در شمال با دهیاران می شود لطفا طی یک کلاس فشرده برای دهیاران خود الخصوص در ناحیه نور چمستان قوانین مربوط شهرک سازی وحدوده شهرها و روستاها راه های روستایی و ساخت وساز – فرق کوچه های عمومی با خصوصی و ..... را توضیح و یا از افراد باسواد جهت اداره روستاها استفاده کنید .