آخرین عناوین

جمعه 2 دی 1401-10:4 کد خبر:113994

انتقاد نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس:

تنش آبی در ۱۰ شهر غرب استان مازندران

 نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: ۱۰ شهر منطقه دارای تنش آبی است و به روستای کریم آباد با تانکر آبرسانی می شود.


به گزارش خزرتیترخبر، سید شمس الدین حسینی عصر پنجشنبه در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری اقتصاد را دغدغه اصلی در کشور و استان بیان کرد و گفت: رشد اقتصادی ایران در دهه ۹۰ کمتر از یک درصد بوده و رشد سرمایه گذاری منفی شده است.

براساس این گزارش، وی با اظهار اینکه حجم سرمایه گذاری در کشور اندک است، گفت: برای توسعه مناطق باید مازندران و کشور آباد شود از این رو باید سیاست‌ها و رویکردهای ملی و منطقه‌ای مشخص باشد.

وی با بیان اینکه هرچند در حوزه کسب وکار اتفاقاتی رخ داده است، تصریح کرد: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم نگاهی ویژه ای به کسب و کار داشته است و با اصلاح مواد یک و هفت قانون اصل ۴۴ و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار میل به سرمایه گذاری افزایش یافته است.

حسینی با عنوان اینکه اگر مدیری در شرایط معین از صدور مجوز خودداری کند، مجرم شناخته می‌شود، گفت: مدیران تنها مجوزی را می‌توانند درخواست کنند که در سامانه کسب وکار بارگذاری شده باشد و غیر از آن تخلف می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مجوز کنسرسیوم ساخت آزادراه ساحلی چالوس - رامسر صادر شده است، گفت: این پروژه به زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با بیان اینکه در حوزه تأمین آب شرب شهرها دچار مشکل هستیم، گفت: ۱۰ شهر حوزه انتخابیه دارای تنش آبی هستند و روستای کریم آباد با تانکر آبرسانی می‌شود و خرم آباد در لب ساحل از بی آبی می سوزد./ مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :