آخرین عناوین

سه شنبه 29 آذر 1401-18:11 کد خبر:113930

پکیج خطرناک تاج برای نیمکت تیم ملی ایران:

انتخاب ویرانگر جدید در راه است!!!

در حالی که چند هفته از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی گذشته تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت تیم ملی هنوز نامشخص است.


به گزارش خزرتیترخبر، رئیس فدراسیون فوتبال جملات کوتاهی در مورد آینده نیمکت تیم ملی به زبان آورده است.

براساس این گزارش، او با اشاره به برخی گزینه‌ها مثل برانکو ایوانکوویچ، فرهاد مجیدی و... گفته: «همه آنها محترم هستند اما ما به مسائل مختلف نگاه می‌کنیم و پکیجی تصمیم می‌گیریم.» بله خب؛ اصلا آوازه این تصمیمات پکیجی شما سراسر جهان را پر کرده است.

در آخرین تصمیم پکیجی‌تان، کی‌روش را با ۹ دستیار خارجی به ایران آوردید و آن افتضاح را رقم زدید. قبل از آن هم یک تصمیم پکیجی دیگر گرفتید که اصلا نزدیک بود تاریخ فوتبال ایران را به هم بریزد، تاج و دوستانش در آن مقطع مارک ویلموتس را انتخاب کردند که هر نفس کشیدنش روی نیمکت تیم ملی، صد هزار دلار برای فوتبال ایران آب خورد.

به گزارش خزرتیترخبر، مهدی تاج در گفتگوی تلویزیونی تایید کرد به غیر از کی‌روش، برانکو ایوانکوویچ، فرهاد مجیدی، امیر قلعه ‌نویی و علی دایی جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی هستند.

نکته جالب عدم حضور جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در این لیست است،او گزینه انتخابی کی روش برای دستیار ایرانی در نیم ملی بود که در نهایت به جای او مارکار آقاجانیان به جام جهانی رفت.

به گزارش خزرتیترخبر، در بین گزینه‌های اعلام شده برای تیم ملی تنها علی دایی هدایت تیمی را به عهده ندارد و سایر گزینه‌ها باید با فسخ قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شوند./خبر ورزشی

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :