آخرین عناوین

دوشنبه 28 آذر 1401-18:2 کد خبر:113896

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد:

دستگیری عامل تیر اندازی در نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: فردی که در شهر رویان اقدام به تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی به خودروی احدی از شهروندان در شهر رویان، اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

براساس این گزارش، وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد ضارب پس از درگیری و تیر اندازی به خودروی یکی از شهروندان از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهم، ضمن هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف کردند.

وی با بیان اینکه این متهم در بازجویی ماموران به بزه ارتکابی اعتراف کرده است، افزود: متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.

به گزارش خزرتیترخبر، قلی پور در پایان گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :