آخرین عناوین

دوشنبه 28 آذر 1401-12:45 کد خبر:113890

رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس خبر داد:

ثبت نام۲۶ نفر برای ریاست دیوان محاسبات/ ارسال اسامی برای انجام استعلامات

رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس گفت: ۲۶ نفر برای ریاست دیوان محاسبات ثبت نام کرده اند که اسامی آنها برای انجام استعلامات لازم ارسال شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، علیرضا شهبازی رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس در خصوص نامزدهای حضور در سمت ریاست دیوان محاسبات کشور، گفت: 26 نفر برای ریاست دیوان محاسبات ثبت نام کرده اند که اسامی آنها برای انجام استعلامات لازم ارسال شده است.

براساس این گزارش، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس قانون آئین نامه داخلی مجلس و ماده 71 خدمات کشوری کمیته ای که مسئولیت آن با اینجانب است 4 نفر از متقاضیان را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات معرفی می‌کنیم که 2 نفر از بین این 4 نفر برای انتخاب به صحن علنی مجلس معرفی می‌شود.

وی، افزود: امیدواریم از بین 26 نفر متقاضی حضور در سمت ریاست دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی فردی انتخاب شود که همانند آقای بذرپاش عملکرد وی نیز مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار بگیرد.

به گزارش خزرتیترخبر، این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در میان متقاضیان ریاست دیوان محاسبات از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی مجلس ، مدیران دیوان محاسبات و مدیران کشوری حضور دارند، ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان چهارشنبه 23 آذرماه بود، پس از دریافت استعلامات، متقاضیان برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند و در نشستی با آنها مصاحبه می‌شود./خانه ملت

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :