آخرین عناوین

يکشنبه 27 آذر 1401-22:32 کد خبر:113871

رئیس‌کل دادگستری مازندران خبر داد:

منازعه میان زندانیان یکی از بندهای زندان قائم‌شهر/آرامش در زندان قائم‌شهر برقرار است

رئیس کل دادگستری مازندران از منازعه و درگیری میان زندانیان یکی از بندهای زندان قائمشهر خبر داد و گفت: این منازعه با ورود نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت.


به گزارش خزرتیترخبر، عصر امروز در یکی از بندهای زندان قائم‌شهر دچار تشنج و ناآرامی شد که با ورود به موقع نیروهای امنیتی و قضایی این مشکل بدون هیچ برخورد و حادثه ناگواری برطرف شد.

براساس این گزارش، یک منبع آگاه درگفت ‌وگو با خبرنگار ما به موضوع ناآرامی عصر امروز اشاره کرد و گفت: طبق حکم قضایی قرار بود بامداد روز ۲۸ آذر  متهم "ا.س " که  در جویبار مرتکب به قتل شده بود، قصاص شود.

وی افزود: این متهم بدلیل اینکه وکیل بند بود برخی از زندانیان با شنیدن این خبر به دفاع از وی پرداختند و بدنبال ایجاد ناآرامی در زندان برآمدند که با ورود نیروهای امنیتی این موضوع رسیدگی و آرامش به زندان برگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز از منازعه و درگیری میان زندانیان یکی از بندهای زندان قائمشهر خبر داد و گفت: این منازعه با ورود نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری از منازعه میان زندانیان یکی از بندهای زندان قائم‌شهر خبر داد و گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان، منازعه خاتمه یافت.

حجت الاسلام اکبری در رابطه با جزئیات این درگیری گفت: یکی از زندانیان اقدام به آغاز درگیری کرده بود که با هوشیاری و ورود به موقع مأمورین حفاظتی زندان، درگیری پایان یافته و هم‌اکنون امنیت و آرامش در زندان برقرار است.

به گزارش خزرتیترخبر، گفتنی است حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل حادثه باعث شد تا خانواده های زندانیان پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و در اسرع وقت درگیری زندان قائم‌شهر بدون هیچ حادثه ناگواری برطرف شود./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :