آخرین عناوین

چهارشنبه 23 آذر 1401-12:33 کد خبر:113738

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس اعلام کرد:

برنج کشاورزان روی دستشان باقی مانده است/وزارت جهاد کشاورزی چه کار می‌کند؟

نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: هزینه هایی تهیه کود، سم و غیره برای کشاوران چند برابر شده اما محصولات برنج کشاورزان روی دستش باقی مانده است.


به گزارش خزرتیترخبر، کیوان مرادیان کوچکسرائی در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل منطقه ای خود، اظهارکرد: همه شعار دولت و همت مجلس در تقویت تولید است؛ نمی دانم حوزه اقتصادی وزارت امور خارجه چه کاری انجام می دهد؟ نمی دانم در وزارت جهاد کشاورزی چه اتفاقی رخ می دهد؟ برنج کاران و مرکبات ما در حال نابودی است!

براساس این گزارش، وی ادامه داد: هزینه کود، سم و غیره کشاورزی چند برابر شده اما محصولات برنج کشاورز روی دستش باقی مانده است؛ اگر وزارت جهاد نداشتیم چه اتفاقی رخ می داد؟ هر چند تشکر می کنم زیرا در جلسه ای با معاون اول دستور خرید دستگاه های دولتی، دانشگاه ها و مراکز نظامی با عنوان برنج داخلی صادر شد که بخشی از مشکلات را حل می کند اما انتظار داریم این مهم پیگیری شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: همه کشورها سرمایه گذاری می کنند تولید مرکباتشان افزایش یابد، امروزه در تولید برنج 20 درصد افزایش داشتیم اما کشاورزان بر سرشان می کوبند و در مرکبات نیز 20 درصد افزایش رخ داده که حسن محسوب می شود، نه دغدغه و نگرانی!

به گزارش خزرتیترخبر، مرادیان کوچکسرائی تصریح کرد: کشاورزان محصولات خودشان را از سه سال قبل ارزان تر به فروش می رسانند!؛ در بحث طرح هادی روستاهای شمال کشور مشکل دارند ؛ قانون جوانی جمعیت در شمال کشور امکان تحقق ندارد زیرا یک روستایی بخاطر سیاست های انقباضی و تنگنظرانه دستگاه ها امکان ساخت یک خانه ندارد./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :