آخرین عناوین

دوشنبه 16 آبان 1401-12:30 کد خبر:111054

رییس پلیس پیشگیری مازندران خبر داد:

اتصال بیش ‌از یکهزار مشترک به سامانه مها

رییس پلیس پیشگیری مازندران گفت: سامانه مرکز هوشمند الکترونیکی "مها" بهترین روش برای پیشگیری از سرقت اماکن است و تا کنون  بیش از یکهزار مشترک به این سامانه پلیس متصل شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، رییس پلیس پیشگیری مازندران با اظهار این که سامانه مرکز هوشمند الکترونیکی "مها" بهترین روش برای پیشگیری از سرقت اماکن است، گفت: تا کنون یکهزارو ۱۳۰ مشترک به این سامانه پلیس متصل شدند.

براساس این گزارش، سید محسن جعفری افزود: جامعه هدف سامانه " مها " بسیار متنوع است که در این بین طلا فروشی ها ، ادارات دولتی، صنوف و به خصوص مالکان منازل ویلایی در مازندران از این طرح استقبال کردند.

وی با توضیح این که سامانه مرکز هشدار الکترونیک  با هدف افزایش سرعت عمل و تسریع دراجرای مأموریت ها در سطح استان راه اندازی شده است، ادامه داد : این سامانه به محض دریافت هشدار الکترونیکی، صحت آن را احراز و در کمترین زمان، مالک و مبادی انتظامی را از وقوع سرقت مطلع می‌کند.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران یادآور شد: از دیگر ویژگی های سامانه مها امنیت بالای مشترکان، کنترل و مراقبت شبانه روزی از مکان ها در طول همه ایام شبانه روز و قابلیت پشتیبانی نامحدود مشترکین و نظارت دائمی بر عملکرد سیستم است.

جعفری با تاکید بر اینکه ارتقای امنیت و آرامش نیازمند مشارکت همگانی است، اظهار داشت: برای تحقق اهداف مورد نظر در حوزه امنیت و پیشگیری نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش مردم هستیم.

مها، سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که به صورت ۲۴ ساعته به کمک حسگرهای حرکتی، لرزشی،  هر نوع تهدید از جمله سرقت و زورگیری را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می‌کند.

براساس آمار منابع رسمی از ۲ دهه گذشته تاکنون حدود ۳۵ هزار ویلا به شکل غیر مجاز در مازندران ساخته شد و همچنین بر اساس آمار های میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران، بیش از ۹۰ هزار ویلا و خانه اجاره ای غیرمجاز در استان شناسایی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، طبق اعلام رسمی سرقت از ویلاها ، ساختمان های نیمه کاره  و ساختمانی های دولتی در مازندران همواره یکی از مهمترین دغدغه های پلیس استان است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :