آخرین عناوین

يکشنبه 15 آبان 1401-0:0 کد خبر:111015

مراسم معارفه ای که همراه با حاشیه آغاز شد:

حاشیه‌های آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران

در حالی مراسم معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران چهاردهم آبان ماه برگزار شد که این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.


به گزارش خزرتیترخبر، بعد از گذشت حدود ۴۵ روز از بلاتکلیفی و خالی بودن صندلی مدیرکلی ورزش و جوانان مازندران پس از انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران، در نهایت عادل عالیشان با حکم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سکان سرپرستی مدیریت امور ورزش و جوانان این استان قهرمان پرور کشور را بدست گرفت.

آیین اعطای حکم این سرپرستی که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ساری برگزار شد با حاشیه هایی هم همراه بود چراکه آیین معارفه عالیشان قرار بود راس ساعت ۱۰ صبح امروز برگزار شود اما بعد از حدود ۹۰ دقیقه تاخیر در حوالی ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه آغاز و بسیاری از مدعوین و پیشکسوتان ورزشی در یک ساعت اول حضور خود در این جلسه با گلایه از تاخیر مدیران خواستار ترک محل برگزاری این نشست شدند اما با دعوت به آرامش و خواهش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در نهایت آنان حاضر به ادامه حضور در این نشست شدند.

براساس این گزارش، تعدادی از مدعوین که از تاخیر در برگزاری این مراسم معارفه گلایه داشتند می‌گفتند که هیچ‌گونه نامه‌ای برای دعوت به این مراسم به دستشان نرسیده و به صورت تلفنی با آنان هماهنگی‌ شده و آنان با دلخوری ادامه دادند که با وجود آنکه پشت تلفن به آنها تاکید شده بود که راس ساعت ۱۰ در اداره کل ورزش و جوانان حضور یابند اما مسئولان در زمان مقرر در این جلسه حاضر نشدند.

یکی دیگر از گلایه های ورزش دوستان و مدیران ورزشی که در این آیین معارفه حضور داشتند آن بود که نتوانستند صندلی برای نشستن پیدا کنند و به دلیل کمبود صندلی بسیاری از آنان به صورت ایستاده جلسه معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان را نظاره گر بودند.

از سوی دیگر بخش تدارکات برگزاری این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان ورزشی که در صندلی هایی جلویی جلسه نشسته بودند بعد از حضور باتاخیر مسوولان ورزشی ملی و استانی خواستند که جای خود را به این مدیران بدهند که این برخورد زننده باعث گلایه این پیشکسوتان شد و یکی از آنان به نشانه اعتراض سالن جلسه معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران را ترک کرد.

عذرخواهی از حاضرین در جلسه

با این وجود این مراسم با قرائت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و خسرو قمری مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بعد از آن میکروفون خود را روشن کرد و باعذرخواهی از افرادی که به صورت ایستاده این مراسم را نظاره‌ گر هستند، گفت: دوست داشتیم مراسمی در شان ورزش مازندران برگزار شود اما به هرحال شرایط این گونه طی شد.

وی در ادامه بعد از ابلاغ سلام گرم وزیر ورزش و جوانان به مردم و قهرمانان ورزشی استان مازندران گفت: خیلی دوست داشتیم که پهلوان حسن رنگرز مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان در این مراسم حضور داشته باشد که این مهم اتفاق نیفتاد.

قمری اضافه کرد: به طور حتم در آینده نزدیک با قطعی شدن حکم مدیرکلی عالیشان مراسم تودیع و معارفه‌ای در شان ورزش این استان با حضور مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان در مازندران برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه تمامی اهالی ورزش این استان را به همراهی و همکاری با سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان مازندران دعوت کرد و از عالیشان خواست که دست یاری به سمت تمامی، نخبگان علمی، جوانان پیشکسوتان، ورزش دوستان و مدال آوران برای ارتقاء روز افزون ورزش این استان دراز کند.

در ادامه هم پس از قرائت حکم سرپرستی اداره ورزش و جوانان مازندران، عادل عالیشان با قدردانی از زحمات حسن رنگرز مدیرکل سابق و مدیران و کارکنان اداره ورزش و جوانان مازندران از شخیصت هایی که در انتخاب وی تاثیرگذار بودند قدردانی کرد.

عالیشان که ریاست بر ادارات ورزش و جوانان چند شهرستان استان مازندران و معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران را در کارنامه دارد امروز به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شد.

پس از پایان ماموریت حسن رنگرز، حدود ۴۵ روز این اداره کل د رمازندران بدون متولی بود و سرانجام وزیر ورزش و جوانان حکم انتصاب عادل عالیشان را به سرپرستی ورزش و جوانان استان مازندران امضاء کرد.

پیشتر حسن رنگرز از ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ تا ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ مسئولیت مدیرکلی اداره کل ورزش و جوانان مازندران را برعهده داشت که چندی قبل پس از استعفای محمد بنا با حکم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران انتخاب شد.

مازندران، یکی از مهمترین استان ها در ورزش قهرمانی کشور محسوب می شود و ورزشکاران این استان  هرساله بیش از یک سوم مدال های مهم بین المللی کشور را کسب می کنند./ایرنا

انتصاب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :