آخرین عناوین

شنبه 14 آبان 1401-15:12 کد خبر:110994

فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد:

کشف یک فقره قتل در پرونده زنان شیاد در بابلسر/ دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله تهرانی در مازندران

فرمانده انتظامی بابلسر ازکشف یک فقره قتل درپرونده زنان شیاد خبر داد و گفت : این دو زن شیاد با خوراندن آبمیوه مسموم به مردان اقدام به سرقت می کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی بابلسر ازکشف یک فقره قتل درپرونده زنان شیاد در این شهرستان خبر داد و گفت : در پی وصول پرونده و نیابت قضایی از آگاهی نیشابور مبنی بر قتل یک مرد توسط ۲ زن شیاد در آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بابلسر قرار گرفت.

براساس این گزارش، سید جعفر افضلی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی پرونده و تصاویر متهمان، بلافاصله موفق به شناسایی قاتلان این پرونده شدند.

وی توضیح داد: این دو زن شیاد در روزهای اخیر در بابلسر با شگرد جلب اعتماد مردان و خوراندن آبمیوه مسموم  اقدام به سرقت وجه نقد و کارت بانکی سوژه ها می کردند.

افضلی با اشاره به دستگیری این زنان شیاد در بابلسر با هماهنگی قضائی و حضور در زندان ، اظهار کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله تهرانی در مازندران 

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتلی که پس از اقدام به قتل در تهران در شهرستان تنکابن مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

بهادر دیلمی ‌در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک مورد قتل جوان ۲۷ ساله تهرانی با سلاح سرد در یکی از پارک های تهران، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به این که متهم با استفاده از سلاح سرد اقدام به قتل کرده بود، افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی متهم را در شهرستان تنکابن شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به استان مازندران اعزام شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، دیلمی با بیان این که ماموران انتظامی در عملیاتی ضربتی  متهم را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد./پایگاه خبری پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :