آخرین عناوین

چهارشنبه 11 آبان 1401-8:43 کد خبر:110925

رفتن استاندار مازندران و ضربه ای دیگر به مازندران؟؟!!!

رفتن استاندار مازندران قوت گرفت

با تغییرات جدید در سطح هیات دولت ، رفتن استاندار مازندران مهمترین خبر طی روزهای اخیر شده است.


به گزارش خزرتیترخبر،چندین ماه قبل در محافل سیاسی و برخی از رسانه ها شایعه انتصاب استاندار مازندران را به سمت وزیر کار منتشر کرده بودند که با انتصاب شخص دیگری به عنوان زیر کار این شایعه عملی نشد و واقعیت پیدا نکرد.

براساس این گزارش، طی روزهای اخیر اما با جابه جایی استاندار تهران و انتقال به حوزه اجرایی ریاست جمهوری مجددا شایعه جابه جایی استاندار مازندران نیز قوت گرفته که از جمله آنها انتصاب به عنوان استاندار تهران ، انتصاب به عنوان یکی از وزرای هیات دولت ، انتصاب به عنوان مسئول یکی از سازمان های حساس کشوری و یا ... فعلا برسر زبان ها می باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، سید محمود حسینی پور که خود نیز تمایل به رفتن به تهران و پست های بالاتر را دارد ( استان مازندران برای همه استانداران پله ترقی و پیشرفت بوده که در مورد حسینی پور نیز صدق خواهد کرد) طی گفتگویی با خبرگزاری فارس نیز تمایل خود را به خدمت در جایگاهی دیگر و بالاتر تلویحاً اعلام نموده است.

شنیده ها همچنین حکایت از آن دارد که تیم های سیاسی و افراد با نفوذ و قدرتمند در هیات دولت در دو بخش انتصاب حسینی پور در پست جدید و در بخش معرفی شخصی با عنوان استاندار جدید مازندران در حال رایزنی و مذاکره می باشند.

البته برخی از شنیده ها از مذاکرات و لابی های پشت پرده سلگی (معاون سیاسی امنیتی فعلی استانداری مازندان ) و برخی از نمایندگان مازندران  جهت معرفی استاندار احتمالی آینده مازندران حکایت دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، باید طی روزهای آینده منتظر خبرهای جدید باشیم.(جعفر رعیت/ 54)

 تغییرات گسترده و زودهنگام دولت/استاندار مازندران رفتنی شد؟!؟!

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    چهارشنبه 19 مهر 1402-8:3


    جناب حسینی پور .استاندار مازندران .باسلام وخدا قوت ..واقعا از وقتی که شما سکان استانداری رو بعهده گرفتین ...واقعا مازندران .جان دوباره ای گرفت .تلاش شما در همه عرصه ها ...ساماندهی کلیه .کارهای عقب مانده .استان .از جلوگیری از زمین خواری تصرف اراضی ملی .گرفته تا کارهای زیر بنایی ..واقعا تنها استانداری هستین جهادی کار انجام میدهین ..انشاالله معاونین شما .وهمکاران .ومردم .قدردان زحمات شما باشن ..از شما متشکریم ..قول دادین مازندران را شکوفا کنین ..ارزوی تندرستی ومفقیت