آخرین عناوین

دوشنبه 9 آبان 1401-13:23 کد خبر:110882

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

دلال اداری در ساری دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دلال اداری با ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد .


به گزارش خزرتیترخبر، مرتضی میرزایی گفت: در پی مرجوعه قضای مبنی بر کلاهبرداری از سه  نفر از شهروندان در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، پس از بررسی های همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، متهم که با وعده دلالی در امورات اداری و بانکی از شهروندان کلاهبرداری می کرد شناسایی شد.

میرزایی با بیان این که متهم داری سوابق متعدد کلاهبرداری در این زمینه نیز بوده است، اظهار داشت: ماموران پس از هماهمگی های قضائی، این کلاهبردار حرفه ای را در اقدامی عملیاتی به دام انداختند .

این مقام انتظامی مازندران بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی علاوه بر کلاهبرداری با شیوه خرید گوشی، خودرو و تغییر کاربری زمین به کلاهبرداری از ۱۰ نفر از شهروندان مجموعا به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: برای انجام امورات اداری، بانکی و هرگونه معاملات تجاری و ... حتما از طریق مراحل قانونی آن اقدام کنند./پلیس مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • گل
    چهارشنبه 11 آبان 1401-8:41


    دلال اداری را دستگیر می کنید احسنت
    مدیر محیط زیست مازندران که فقط یه دوست دارد و همه کار دلالی می کند . استعلام منفی اش را مثبت می کنند .
    گند بزنند تو محیط زیست
    را ولش
    شما هم که ولش کردید