آخرین عناوین

يکشنبه 8 آبان 1401-18:53 کد خبر:110859

انتقاد تند نماینده ساری از جهاد کشاورزی!!

جهاد کشاورزی منفعل است/با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: عملکرد وزارت کشاورزی در طول مدت استقرار دولت سیزدهم قابل دفاع نیست و متأسفانه در این بخش با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت‌های بسیار ارزشمند ایران اسلامی در بخش‌های مختلف کشاورزی و با داشتن ظرفیت‌های بالقوه در برخی استان‌های کشور بویژه در مازندران، گفت: ترسیم آینده حوزه کشاورزی با توجه به انفعال این وزارتخانه در بخش‌های مختلف کشاورزی زیبنده ایران اسلامی نیست و متأسفانه در این بخش با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.

براساس این گزارش، وی با اشاره به وعده‌های مختلف دولت سیزدهم به کشاورزان و باغداران، افزود: عملکرد وزارت کشاورزی در طول مدت استقرار دولت سیزدهم و قبول مسئولیت وزیر قابل دفاع نیست و هنوز در بسیاری از مسائل در بخش کشاورزی با مشکلات مواجه هستیم که باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

بابایی کارنامی با اشاره به فرا رسیدن فصل پاییز و برداشت محصولات باغی و گلخانه‌ای، تاکید کرد: دیدار رهبری معظم انقلاب با نخبگان و بیانات ارزشمند معظم له نشان از اهمیت حوزه نخبگانی کشور دارد و باید دید سهم وزارت جهاد کشاورزی از این بخش و استفاده از ظرفیت نخبگان این حوزه چقدر است.

به گزارش خزرتیترخبر، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، تنها راه برون رفت از مشکلات در این وزارتخانه را همت مضاعف و کار مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: وزیر و عوامل تصمیم گیرنده و اثرگذار این وزارتخانه باید با تلاش و مجاهدت نسبت به کاهش و رفع مشکلات تلاش کنند و انفعال در این وزارتخانه بسیار مهم به جایگاه ایران اسلامی در بخش‌های بین المللی در حوزه کشاورزی قطعاً لطمه وارد خواهد کرد./خانه ملت

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :