آخرین عناوین

يکشنبه 8 آبان 1401-8:17 کد خبر:110840

13 شهرستان دوباره زرد شدند !!

عقب نشینی رنگ آبی از نقشه کرونایی استان مازندران

براساس تازه ترین رنگ ‌بندی کرونایی، ۱۳شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار گرفتند.


به گزارش خزرتیترخبر، بر اساس آخرین اطلاع‌رسانی رنگ ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۹ شهرستان استان هم در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، محمود آباد، چالوس، کلاردشت و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

همچنین شهرستان‌های سیمرغ، آمل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، نور، نوشهر، تنکابن و رامسر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

پیش از این عباس علی‌پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در ارتباط با شیوع بیماری کووید ۱۹، آنفلوآنزا و سرماخوردگی در سطح استان هشدار داد و اظهار کرد: باتوجه به علائم مشترک، تفکیک این سه بیماری از یکدیگر کار بسیار مشکلی است.

وی با اشاره به احتمال افزایش شمار مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در استان، گفت: موضوع دیگر بحث واکسیناسیون بوده که هم واکسن آنفلوآنزا و هم واکسن کووید دز مراکز بهداشتی استان انجام می‌شود.

تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است./وزارت بهداشت

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :