آخرین عناوین

يکشنبه 1 آبان 1401-15:46 کد خبر:110683

انتقاد فرماندار چالوس:

خودداری اداره کل منابع طبیعی از پرداخت فروش مابقی چوب ناشی از آورده سیل

فرماندار چالوس گفت: اداره کل منابع طبیعی به رغم فروش ۱۰ میلیارد تومانی چوب ناشی از آورده سیل، فقط یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن را پرداخت کرده و از پرداخت مابقی آن خودداری کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر، علی قاسمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مازندران اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران مقرر شد تا از محل فروش چوب های که سیل از بالادست آورده بود، برای مناطق سیل زده هزینه شود.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: به رغم فروش ۱۰ میلیارد تومانی چوب اما فقط یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن برای این مناطق پرداخت شده و اداره کل منابع طبیعی از پرداخت مابقی آن خودداری کرده است.

فرماندار چالوس گفت: تا کنون ریالی برای معیشت و بیمه خانواده های سیل زده پرداخت نشده است.

بامداد جمعه هفتم مرداد ماه امسال براثر بارندگی رگباری و طغیانی شدن رودخانه ها سیلی در روستاهای بخش مرزن آباد چالوس جاری شد و خسارت های جبران ناپذیری به زندگی مردم و نیز زیرساخت ها از جمله راه های ارتباطی ، شبکه های برق رسانی  ،آبرسانی ، تلفن و مخابرات وارد کرد و متاسفانه این حادثه ، علاوه بر انسداد جاده چالوس - کرج محدوده کندوان ،همچنین ارتباط حدود ۲۴ روستا با شهر مرزن آباد را نیز طی ۲۴ ساعت قطع کرد.

فرماندار چالوس در بخش دیگری به ۶۶مصوبه سفر استاندار مازندران به این شهرستان  اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون ۱۱مصوبه اجرایی ؛ ۴۷مصوبه در حال اجرا و هشت مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش خزرتیترخبر، قاسمی افزود: متاسفانه در بعضی از طرح های زیرساختی به خصوص تکمیل زیر گذر نواب، چهار خطه کردن راه مرزن آباد و آبرسانی به ۱۲۹روستا با مشکلات بی توجهی پیمانکاران مواجه هستیم.

وی بیان کرد: اگر در اجرای طرح های آبرسانی تسریع نشود در بهار سال آینده با بحران کم آبی این روستاها مواجه خواهیم شد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :