آخرین عناوین

شنبه 30 مهر 1401-18:37 کد خبر:110651

مدیرکل مدیریت بحران مازندران هشدار داد:

احتمال آبگرفتگی و جاری‌شدن روان آب محلی در مازندران

مدیریت بحران مازندران درباره احتمال آبگرفتگی، جاری شدن روان آب محلی و کاهش دید در محور‌های کوهستانی استان هشدار داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسینعلی محمدی شیرکلایی اظهار کرد: براساس پیش بینی هواشناسی با شکل گیری جریان‌های خُنک و مرطوب شمالی همراه با عبور موج در تراز میانی جو امروز فردا شاهد بارش باران، کاهش دما، وزش باد شدید، احتمال رعد و برق و پدیده مه در ارتفاعات استان خواهیم بود.

محمدی شیرکلایی افزود: از پیامد‌های این سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی، جاری شدن روان آب محلی و کاهش دید در محور‌های کوهستانی استان است.

براساس این گزارش، وی گفت: هم استانی‌ها و مسافران در این مدت از تردد، تفرج و برپایی چادر و کمپ در بستر و حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها و فضا‌های باز جدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: رانندگان هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی استان بویژه در هنگام شب و عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی، ضمن رعایت نکات ایمنی با کسب اطلاعات از پلیس راهور و نیرو‌های راهداری با احتیاط کامل رانندگی کنند.

محمدی شیرکلایی گفت: کوهنوردان و گردشگران با توجه به پیش بینی وقوع صاعقه و بارش‌های رگباری از صعود به ارتفاعات و مناطق باز کوهستانی و تردد و برپایی چادر و اقامت در دهانه رودخانه‌ها و مسیل ها، جداً خودداری کنند.

وی گفت: دامداران، دام‌های خود را به دور از بستر و حاشیه رودخانه ها، دهانه مسیل ها، فضا‌های باز، ارتفاعات و در مناطق امن نگهداری کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل مدیریت بحران مازندران تاکید کرد: با توجه به پیش بینی مواج شدن دریا از قایقرانی و انجام فعالیت‌های دریایی در این مدت خودداری کنند/ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :